czwartek, 8 maja 2014

Zbiórka 15.05.2014

Na ostatniej zbiórce najbardziej podobało mi się: wspólne parzenie herbaty i losowanie karteczek z pytaniami. Po raz pierwszy parzyłam herbatę samodzielnie, to było dla mnie bardzo ekscytujące. 

Bardzo pouczająca była dla mnie zabawa, która miała na celu sprawdzenie przez Akelę naszej umiejętności słuchania tekstu ze zrozumieniem. Losowane przez nas pytania umożliwiły sprawdzenie wiedzy z zakresu Wiecu Gromadzkiego.Opowiadanie o Wiecu Gromadzkim było dla mnie najciekawsze.

Bardzo miło wspominam także czas wolny na końcu zbiórki, który ja wykorzystałam na pracę plastyczną, natomiast Delikatne Łapki zaliczały w tym czasie Prawa Gromady i inne zagadnienia. 

Miło wspominam tę zbiórkę i cieszę się, że należę do gromady wilczków.
Jestem z tego faktu bardzo dumna.

Laura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz