czwartek, 29 maja 2014

Zbiórka 17.05.2014

Gdy przyszłam na zbiórkę, to przywitało mnie kilka koleżanek, wilczków. W plecakach miały kolorowe papiery, czerwone kredki oraz sznurek. Dlaczego? To proste! Za tydzień jest Dzień Matki i należałoby zrobić coś dla mam. Po wszystkich zabawach (typu gąsienica, sałatka owocowa, oczko, itp.) usiadłyśmy do stołu, aby przy cieple herbaty i blasku słońca porozmawiać o tym, co się wydarzyło i co jeszcze można zmienić.

Następnie Akela zaskoczyła nas nową pracą plastyczną, a mianowicie... robieniem serc z okazji Dnia Matki, który już niebawem okaże swój urok. Wykleiłam serce, a kilka godzin przed wręczeniem mamie, obkleiłam je grubą trawą. 

Po zbiórce pozostawiłam miłe wspomnienie w głowie. Z niecierpliwością oczekuję kolejnego spotkania z gronem mych sióstr jednej krwi. Ze wszystkich sił!

Zuzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz